کسب و کارهای ساده و پر بازده با سرمایه کم(بخش چهارم)

کسب و کار
  • کسب و کارهای ساده

    برخی از کسب و کارهای پیرامون ما دارای سود سرشاری هستند که ممکن است در نگاه اول این نوع کسب و کارها جنبه زودگذر دارند و در دسته مشاغل کم درآمد جامعه محسوب می شوند. همراه با گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان به بررسی این مشاغل پرداخته ایم.

    کسب و کارهای پر بازده

    • مشاوره بازاریابی اینستاگرام

    مشاوره بازاریابی یکی از مشاغلی است که در جهت توسعه کسب و کار دیگران نقش عمده ای دارد. تلفیق کردن مشاوره بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام علاوه بر محبوبیت بالا جزء پرسودترین مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

    مخاطب شغل مشاوره بازاریابی اینستاگرامی چه کسانی هستند؟

    با گسترش تکنولوژی و ارائه خدماتی که توسط مالک اینستاگرام یعنی شرکت فیس بوک ارائه می کند، افراد و شرکت های زیادی هستند که با آن آشنایی زیادی ندارند واز مزیت آن غافل مانده اند. افرادی که ساعت‌های زیادی صرف اینستاگرام می‌کنند تمام ویژگی‌های آن را می‌شناسند و این ایده کسب و کار مختص آن‌ها است.

    • خدمات اشتراک پستی

    خدمات اشتراک پستی که چند سال بیشتر از ظهور آن نمی گذرد از مشاغلی است که به سرمایه زیادی نیاز ندارد. در واقع شما در این شغل ارائه کننده خدماتی هستید که مخاطبان شما با درخواست آن خدمات به شما می پیوندند و آنها در مقابل خدماتی که برای آن ها ارسال می شود هفتگ، ماهانه و یا سالانه مبلغی به شما پرداخت خواهند کرد.

    مقاله پیشنهادی:   مهمترین تولید کنندگان، مصرف کنندگان و دارندگان ذخایر نفت و گاز جهان

     

    چه خدماتی را می توانم ارائه کنم؟

    در این شغل محدودیتی شما را در عرضه محصولاتی که مطابق قوانین کشور باشند تهدید نمی کند. به همین منظور شما می توانید از محصولات غذایی، محصولات فرهنگی و… در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

    رمز موفقیت شغل خدمات اشتراک پستی چیست؟

    به دلیل فضای رقابتی که در اقتصاد وجود دارد شما باید یک وب سایت با صفحات متعدد ایجاد کنید و از تبلیغات به عنوان سرمایه گذاری و نه هزینه به صورت کامل استفاده کنید. گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان در این شغل می تواند شما را به یک درآمد باورنکردنی برساند.

    • باشگاه ورزشی برای جوانان

    ورزش که به روحیه انسان ها شادابی و طراوات می بخشد به دلایل متعددی در زندگی امروزی انسان ها بسیار جایگاه کم رنگی دارد و نیازمند احیای مجدد است. سعی کنید در تاسیس یک باشگاه ورزشی، ذهنی خلاق و پویا داشته باشید و با سرمایه گذاری بر روی ایده ها مشتریان زیادی جلب کنید.

    جذب مشتری

    • طراحی اپلیکیشن برای کودکان

    کودکان به دلیل علاقه فراوانی که به کامپیوتر، تلفن همراه، و تبلت ها در عصر تکنولوژی دارند بیشترین زمان خود را برای گذراندن در اپلیکیشن های متعدد هزینه می کنند، به همین خاطر طراحی اپلیکیشن برای کودکان از پردرآمدترین مشاغل دنیا محسوب می شود.

    مقاله پیشنهادی:   چهار راهکار ساده و موثر برای بالا بردن فروش فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک (بخش اول)

    راهکار ساخت اپلیکیشن هدفمند؟

    شاید برخی از اپلیکیشن های موجود در بازار نتوانند به خوبی نیاز کاربر را برطرف کند. پس اولین قدم در طراحی اپلیکیشن ها نیازسنجی کاربران است که با گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان میتوانید به آن دست پیدا کنید. بدون نیاز سنجی و عدم توجه به تقاضای بازار نسبت به طراحی اپلیکیشن اقدام نکنید.

    راه موفقیت در طراحی اپلیکیشن؟

    برای اینکار باید با برنامه نویسی آشنا باشید و برای فراگیری آن زمانی اختصاص دهید. از برنامه های مکمل مانندunity 3d  نیز استفاده کنید. خلاق باشید، هرگاه خلاقیت شما بر خلاقیت دیگران ارجحیت داشته باشد، درآمد شما در این شغل تضمین شده خواهد بود.

    • آموزش نرم‌افزار

    جوامع امروزی بسیار به کامیپیوتر وابسته هستند، این یک فرصت است تا با راه اندازی یک آموزشگاه کامپیوتر آنلاین، به آموزش برنامه های کامپیوتری مختلف که در آن ها دارای تخصص هستید را راه اندازی کنید و نسبت به تبلیغات گسترده در شبکه های مختلف بپردازید.

    • کامیون غذای سیار

    همانطور که می دانید غذا خوردن جزء لاینفک زندگی همه انسان هاست اما غذا خوردن در یک جایی مانند رستوران های کلاسیک امروزی جیب پر پول میخواهد که این موضوع دغدغه هر شهروند امروزی است. پس راه اندازی یک کامیون غذای سیار می تواند به شکلی ساده تر نیاز غذایی انسان ها را برطرف کند. آمارها نشان میدهد که گردش مالی کامیون های سیار غذایی بیش از 2 میلیارد دلار در سال است.

    کامیون غذای سیار

    • آرایشگاه سیار

    بدون شک پرداخت اجاره بها در شرایط اقتصادی سخت امروز، بار مشکلات را بیشتر می کند اما ما در گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان همیشه به دنبال بهترین راه ها برای کاستن بار مشکلات برای شما هستیم. ایده آرایشگاه سیار هزینه های گزاف اجاره بها را حذف و بهترین فرصت را برای کسب یک درآمد خوب فراهم می کند.

    • مدیریت رویدادها

    همیشه نیاز نیست که انسان ها همه کارها را خودشان به تنهایی انجام دهند زیرا نه زمان کافی برای آن ها وجود دارد و نه حوصله آدم ها اجازه می دهد. به همین منظور طی سالهای اخیر برخی از موسسات و شرکت ها برای برنامه ریزی رویدادهای مهم( ازدواج، دورهمی، یادبود و…) ایجاد شده است که با دریافت مبالغی رویدادها را مدیریت می کنند، شما نیز می توانید با پیوستن به این شغل از درآمد آن به خوبی بهره مند شوید.

    • برنامه‌ریزی مالی

    پول همیشه یکی از مهمترین دغدغه انسان ها است که این روزها با سختی تمام بدست می آید و از طرفی هدایت آن در مسیر درست جهت کسب منفعت بیشتر نیازمند افراد با درک و تخصص برنامه ریزی مالی است. گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان به عنوان مجری برنامه ریزی های مالی به شما خواهد آموخت چگونه در این زمینه موفق باشید و کسب درآمد کنید.

    مقاله پیشنهادی:   تاریخچه برنامه ریزی در ایران و جهان (قسمت دوم)

    طراح داخلی

    • طراح داخلی

    طراحی داخلی بدون شک یکی از پردرآمدترین مشاغل کشور است که علاوه بر تخصص و مهارت به خلاقیت نیازمند است. شما در این شغل نوآوری، پیشرفت، تعهد و اشتیاق را با یکدیگر ترکیب خواهید کرد تا اثری فوق العاده برای دیگران خلق کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ایمان احمدزاده

    کارشناس ارشد علوم اقتصادی

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: