کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کار اینترنتی
  • [vc_row][vc_column][vc_column_text]

    معرفی یک سری کسب و کارهای اینترنتی درآمدزا در عصر جدید (تکمیلی)

    کسب و کارهای اینترنتی : شروع کردن یک کسب و کار آنلاین ریسک کمتری نسبت به سرمایه­گذاری کردن پول در کارهای ساختمانی یا مراکز تجاری دارد. به دلیل اینکه این کسب و کار به صورت آنلاین می­باشد، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری به دست بیاورید، از هر جایی به صورت مجازی کار کنید و بدون داشتن هزینه بالا درآمدزایی کنید. هر فردی در صورت داشتن مهارت­های مبنایی مربوط به وبسایت و اینترنت و همچنین یک سری اطلاعات فنی می­تواند کسب و کارهای اینترنتی را برای خودش راه اندازی کند و فقط در طول چند روز مشغول به کار شود. خود شما هم از همین الان خودتان را به عنوان کارآفرین آنلاین مشهور بعدی در نظر بگیرید.

    به منظور اینکه یک درکی از کسب و کارهای اینترنتی به دست بیاورید، در ادامه یک سری ایده­هایی در مورد این نوع کسب و کار بیان خواهد شد. در حالیکه برخی از این کسب و کارها می­توانند منجر به دستیابی به درآمد مناسبی شوند، ولی در برخی از آنها فرصت­های محدودی برای کسب درآمد وجود دارد.

    شروع کردن تجارت FBA آمازون

    کسب و کارهای اینترنتی-شروع کردن تجارت FBA آمازون

    سایت آمازون محصولات شما را در لیست سایت خودش قرار خواهد داد و بعد از صورت گرفتن خرید، تمامی کارهای مربوط به فرستادن محصول و تحویل دادن آن به مشتری توسط خود سایت آمازون صورت خواهد گرفت. در واقع در این پروسه شما از قدرت شبکه توزیع و مبتنی بر مشتری آمازون استفاده می­کنید.

    انبارهای آمازون سفارش­های شما را ثبت خواهند کرد و همچنین یک سری خدمات مربوط به مصرف­کننده را به مشتریان شما ارائه خواهند داد؛ هیچ نیازی به انجام گرفتن کار خاصی توسط شما وجود نخواهد داشت.

    سایت آمازون این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مانند یک شرکت بزرگ عمل کنید، بدون اینکه دردسرهای مربوط به آن را داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید عبارت از پیدا کردن و گسترش دادن محصولات سودآور و فرستادن آن به آمازون برای فروش می­باشد.

    مقاله پیشنهادی:   فارکس چیست؟

    برند خودتان را بفروشید

    کسب و کارهای اینترنتی-برند خودتان را بفروشید

    در صورتیکه شما استعداد مناسبی برای ایجاد کردن تصاویر منحصر بفرد داشته باشید، هیچ نیازی نخواهید داشت که به دارایی خودتان متکی باشید. در صورتیکه خلاقیت­های شما بر روی محصولات چاپ شود، در این صورت می­توانید درآمدزایی کنید. طرح­های خودتان را بر روی وب­سایت­های مختلفی همانند CafePress آپلود کنید. در صورتیکه یک فردی این طرح­ها را دوست داشته باشد، این شرکت این طرح­ها را چاپ خواهد کرد و تمامی کارهای انتقال آن به مشتری را انجام خواهد داد. شما می­توانید طرح های منحصر بفردی را برای سالگرد­های خاص، کتاب­ ها، تی­شرت ­ها، کیسه­ ها، کلاه­ ها، کارت­ های هدیه یا پوسترها طراحی کنید و در ازای هر فروشی یک حق کمیسیون دریافت کنید. برخی از این سایت­ها شامل Zazle، Teespring و Lulu می باشند.

    اپلیکیشن بسازید

    کسب و کارهای اینترنتی-اپلیکیشن بسازید

    به دلیل اینکه امروزه گوشی­های هوشمند در هر جایی وجود دارند، تقاضای موجود برای اپلیکیشن­های جدید و خلاقانه بیشتر از هر زمان دیگری می­باشد. در بازار مربوط به اندروید گوگل و آیفون اپل از اپلیکیشن­های بیشماری استفاده می­شود؛ بیشتر این اپلیکیشن­ها پولی می­باشند. صرف کردن وقت خودتان به منظور ایجاد کردن و فروختن یک اپلیکیشن مربوط به گوشی­های هوشمند یک کار مفیدی می­باشد، چرا که این روش یک روش مناسبی به منظور کسب و کارهای اینترنتی است. هزینه مربوط به ساخت یک اپلیکیشن تقریبا برابر با صفر است و همچنین هیچ هزینه­ای در مورد حمل کردن یا انباشت آن وجود ندارد؛ این شرایط باعث شده است که حاشیه سود مربوط به این صنعت یک حاشیه سود بالایی باشد. اپلیکیشن­هایی که طرفداران زیادی پیدا می­کنند، از طریق تبلیغات می­توانند درآمدزایی مناسبی را برای سازندگان خودشان ایجاد کنند.

    خرید و فروش ملک

    خرید و فروش ملک

    افراد زیادی وجود دارند که به منظور بدست آوردن درآمد آنلاین اقدام به خرید و فروش ملک می­کنند، چرا که این کار به زمان و سرمایه­گذاری کمی نیاز دارد. شما می­توانید یک ملک را به قیمت ثبت یا حتی ارزانتر از آن خرید نمایید و در ازای یک سودی آن را بفروشید. ولی برای انجام دادن این کار باید یک بخشی از وقت خودتان را در وبسایت­هایی همانند Afternic.com، domainlore.uk، sedo.co.k یا سایر وب­سایت­های حراج ملک صرف کنید تا یک درک مناسبی در مورد ملک­های پرطرفدار داشته باشید. یک روش مناسب برای پیدا کردن ملک با ارزش عبارت از چک کردن لیست­های نهایی ملک­هایی می­باشد که در گذشته از طریق مزایده به فروش  رفته­اند و درآمد خوبی را نصیب مالکانشان کرده­اند. یکی از بهترین سایت­هایی که برای این منظور می­توانید مورد استفاده قرار دهید عبارت از سایت expireddomains.net می­باشد.

    مقاله پیشنهادی:   10 دلیل اصلی برای ارزش گذاری شرکت

    معامله کردن در بازار سهام و فارکس

    معامله کردن در بازار سهام و فارکس

    برخی از افراد به منظور شروع کردن یک کسب و کار اینترنتی ریسک­دار، در بازار سهام و فارکس اقدام به خرید و فروش می­کنند. این کسب و کار دارای ریسک بالایی می­باشد، ولی در صورتیکه شما با یک مقدار پول کم در این بازار فعال شوید تا بتوانید دانش و تجربه خودتان را افزایش دهید، بعدا خواهید توانست از این دانش و تجربه خودتان درآمدزایی کنید.

    مهمترین نکته در فارکس عبارت از پیدا کردن یک فرد مطلع به منظور یادگیری از آن می­باشد. از طریق به دست آوردن دانش از افرادی که تاجران واقعی هستند و درآمد قابل توجهی را از مبادله ارز به دست آورده­اند، با آنها ارتباط بیشتری برقرار کنید و موارد زیادی را از آنها یاد بگیرید.

    ایجاد کردن یک فروشگاه تجاری آنلاین

    ایجاد کردن یک فروشگاه تجاری آنلاین

    با وجود مواردی همانند Shopify و Woocommerce در سطح بین الملل که امکان ایجاد یک کسب و کارهای اینترنتی را ایجاد کرده­اند و با استفاده از روش هایی همانند حمل و نقل نقطه­ای منجر به حذف  نیاز به تحویل و انباشت شده اند، ایجاد چنین کسب و کارهایی آسان­تر از هر دوره دیگری شده است.

    مشاوره رسانه اجتماعی

    مشاوره رسانه اجتماعی

    اکثر موسسات و شرکت­های تجاری بزرگ به دنبال استخدام کردن کارمندان تمام وقت هماهنگ­کننده یا یک بخش مرتبطی هستند که حساب­های توئیتر، فیسبوک و اینستاگرامشان را مدیریت کنند؛ با این وجود شرکت­های کوچک مجبور هستند که بازاریابی­شان در رسانه اجتماعی را خودشان مدیریت کنند. ولی به دلیل اینکه صاحبان تجارت­ها خودشان یک سری مسئولیت­های مهم دیگری دارند، در اغلب مواقع مشغول کارهای دیگری هستند و زمان مناسبی برای صرف کردن در رسانه اجتماعی ندارند.

    شما به عنوان یک مشاور رسانه اجتماعی و بر مبنای روش­های ایده­آل و برنامه­های اجرایی می­توانید این رسانه­ها را مدیریت کنید و محتویات مورد نظرتان را برای مخاطبات مورد هدف پست کنید. بنابراین همراه با رشد این تجارت، خود شما هم رشد خواهید کرد.

    طراحی کردن تم­های WordPress

    طراحی کردن تم­های WordPress

    با توجه به اینکه افراد مختلف به دلایل متعددی می­خواهند در فضای آنلاین حضور داشته باشند، تقاضا برای تم­های WordPress و الگوهای وب­سایتی در حال افزایش می باشد. آیا شما استعداد مناسبی برای طراحی وب­سایت­ها و برنامه ­نویسی وب html دارید؟ در صورتیکه چنین استعدادی داشته باشید، می­توانید تم­های وب­سایتی جذابی طراحی کنید. بعد از طراحی کردن این تم­ها می­توانید آنها را در یک سری از فروشگاه­های اینترنتی همانند ThemeForest و TemplateMonster بفروشید و از طریق استعداد خودتان درآمد مناسبی کسب کنید.

    مقاله پیشنهادی:   بازار های مالی و انواع آن

    همکاری کردن با افراد تبلیغات کننده

    همکاری کردن با افراد تبلیغات کننده

    در صورتیکه خودتان یک وبسایت یا وبلاگ داشته باشید، می توانید بخشی از صفحه خودتان را به افراد تبلیغات کننده بفروشید و بعد از کلیک شدن بر روی تبلیغات توسط مخاطبان یا بازدیدکنندگان از وب­سایت خودتان، درآمد کسب کنید.

    از طریق نوشتن مطالب درآمد کسب کنید

    از طریق نوشتن مطالب درآمد کسب کنید

    در صورتیکه وبلاگ­ نویسی برای شما کار سختی باشد، ولی همچنان دوست داشته باشید علاقه خودتان در مورد نوشتن را دنبال کنید، می­توانید برای یک سری سایت­ها و وبلاگ­هایی مطلب بنویسید. همچنین نوشتن یک کتاب الکترونیکی هم ایده مناسبی برای درآمدزایی می­باشد. کتاب­های الکترونیکی هیچ نوع هزینه چاپ یا حمل ندارند و به همین دلیل سرمایه ­گذاری در آن یک سرمایه ­گذاری رشدپذیری است. در صورتیکه شما مهارت­های زبانی مناسبی داشته باشید، می­توانید به عنوان یک ویرایشگر مشغول به کار شوید و در ازای خواندن و ویرایش مقالات و همچنین اصلاح کردن اشتباهات گرامری درآمد کسب کنید.

    انجام دادن تحقیقات

    کسب و کارهای اینترنتی-انجام دادن تحقیقات

    حتی در صورتیکه قادر به طراحی، نوشتن و کدنویسی وب­ سایت­ها نباشید، باز هم می­توانید به صورت اینترنتی درآمد کسب کنید. هیچ محدودیتی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود ندارد. در صورتیکه بخشی از وقت شما در طول هفته آزاد باشد، می­توانید برای شرکت­ها و افرادی که وقت کافی ندارند، تحقیق انجام دهید. سازمان­ها و تجارت­های زیادی وجود دارند که افراد خاصی را استخدام می­کنند تا آنها در مورد موضوعات خاص تحقیق کنند یا در بررسی های آنلاین به آنها کمک کنند. شما می­توانید یکی از این افراد کمک کننده باشید.

    فروختن عکس ­ها

    کسب و کارهای اینترنتی-فروختن عکس ­ها

    کسب و کارهای اینترنتی : آیا عکس گرفتن را دوست دارید و علاقه خاصی به عکاسی دارید؟ در صورتیکه چنین موردی در رابطه با شما مصداق داشته باشد، می توانید از طریق فروختن اینترنتی عکس­های خودتان یک زندگی مناسبی برای خودتان درست کنید. افراد زیادی وجود دارند که حاضرند در ازای دریافت مجموعه منحصر به فرد از عکس­های شما، پول خوبی را پرداخت کنند. امروزه راحت­تر از هر دوره دیگری می­توانید عکس­هایتان را به سایر افراد ارائه دهید و در ازای آن درآمد کسب کنید. برخی از سایت­های بین­المللی همانند Shutterstock و Fotolia مشوق­های مناسبی را برای افرادی ارائه می­دهند که می­خواهند از طریق عکاسی در اوقات بیکاری­شان درآمد کسب کنند.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    رضا رشیدی

    کارشناس ارشد اقتصاد نفت و گاز

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: