مشاغل زود بازده با سرمایه کمتر از 100 میلیون(بخش سوم)

مشاغل زود بازده
  • مشاغل زود بازده صنایع مختلف:

    در بخش قبل به معرفی آن دسته از مشاغل زود بازده با سرمایه کمتر از 100 میلیون جهت راه اندازی اشاره شد و سعی بر آن بود که با معرفی دقیق آن ها راه ورود شما را به این مشاغل سهل تر کنیم. در این بخش نیز ضمن معرفی مشاغل زود بازده با سرمایه کم، به آن دسته ای اشاره خواهد شده که در بازار ایران قابلیت اجرایی دارند.

    مشاغل زود بزاده صنایع مختلف

    مشاغل زود بازده حوزه فناوری اطلاعات

    روند توسعه جوامع از این موضوع حکایت دارد که زندگی به شدت در حال وابسته شدن به مشاغل حوزه فناوری اطلاعات است. مزیت این قبیل مشاغل زوده بازده بودن و سرمایه کم جهت راه اندازی است و متناسب با شرایط فعلی کشور ما در حال و آینده از روند توسعه خوبی برای صاحبان خود برخوردار است.

    گیم نت:

    گیم نت ها از دسته مشاغلی هستند که سرمایه موردنیاز در آن ها کمتر از 100 میلیون تومان است. میزان درآمد یک گیم نت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله توان مدیریت صاحب گیم نت است. مدیریت گیم نت ها علاوه بر زمان نیازمند خلاقیت بالا می باشد.

    راه حل:

    صنعت گیم روز به روز در حال گسترش است و به گونه ای که بزرگترین کمپانی جهان کپ کام با خلاقیت بالا توانسته است به کمک سرگرم کردن دیگران شغلهای پربازده ای را در جهان برای سایرین ایجاد نماید که کشور ایران از آن ها مستثنی نیست. از این فرصت استفاده کنید و قدم به قدم با تکنولوژی پیش بروید تا سود کنید.

    مقاله پیشنهادی:   افزایش سرمایه:بهترین راه موجود کدام است

    ملزومات:

    مجوز لازم را دریافت کنید.

    مکان مورد نظر را انتخاب کنید.

    ابزارهای مورد نیاز را خریداری کنید.

    تبلیغات گسترده انجام دهید.

    مشاغل زود بازده صنعت گردشگری

    صنعت گردشگری از جمله صنایعی است که برای کشورهای توسعه یافته و از آن مهمتر در حال توسعه می تواند درآمدهای قابل توجهی به وجود آورد. کشور خوب ایران نیز از جمله کشورهای درحال توسعه است که براساس آمارهای ارائه شده از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، درآمد این صنعت میتواند جایگزین خوبی برای درآمدهای نفتی کشور باشد.

    مشاغل زود بازده

    مشاغل زود بازده زیرمجموعه صنعت گردشگری:

    صنعت گردشگری، صنعت بسیار گسترده و قابل توسعه در ابعاد مختلف است. برخی از مشاغلی که در جهان و ایران از رونق خوبی برخوردار شده شامل: راهنمای گردشگران، رستوران ها،  مکان های اقامتی(هتل ها، متل ها و مهمانسرا ها)، صنایع دستی و… است.

    صنایع دستی :

    عمدتا شهرهای توریستی و غیر توریستی کشور ایران دارای صنایع دستی متناسب با فرهنگ بومی همان منطقه هستند و از این طریق کسب درآمد میکنند. صنایع دستی سنتی را اگر باظرافت و دقت بسیاری تهیه شود با سود سرشاری همراه خواهد شد.

    راه حل:

    بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی هستند که ترجیح می دهند از صنایع دستی محلی(لباس ها، سوغات خوراکی و…) به عنوان یادگاری خریداری کنند. از فرصت رو به رشد صنعت گردشگری استفاده کنید و با تهیه و تدارک سوغات های محلی خود از سود سرشار آن بهره مند شوید.

    ملزومات:

    مجوز لازم را دریافت کنید.

    صنایع دستی شهر و استان خود را با دقت تهیه کنید.

    مقاله پیشنهادی:   ساختار سازمانی منابع انسانی: چیست و چگونه برای کسب و کار خود ایجاد کنید؟

    مکان مناسب را جهت عرضه محصولات انتخاب کنید.

    نسبت به فروشگاه اینترنتی اقدام کنید.

    تبلیغات گسترده را انجام دهید.

    مشاغل خانگی:

    مشاغل خانگی برای آن دسته از افرادی است که از کارکردن در بیرون و برای دیگران خسته شده اند. مشاغل خانگی به دلیل ویژگی های خاصی که درآن دیده می شود طرفداران زیادی دارد که موجب توسعه پایدار و کاهش فقر یک جامعه می شود.

    تولید صابون خانگی:

    تولید صابون در کشور ما هنوز به مرز اشباع نرسیده و امکان ورود پرقدرت به این حوزه برای افراد علاقه مند وجود دارد. محصولاتی که در داخل کشور وجود دارد عمدتا به صورت محصولات صنعتی و یا واردات هستند که مقوله واردات باعث خروج ارز از کشور خواهد شد.

    صابون خانگی

    راه حل:

    برای جلوگیری از خروج ارز می توانید با کسب  تجربه در این حوزه ورود کنید و برای تقاضای موجود در بازار با خیال راحت کارخانه صابون خود را باز کنید و مردم را به صابون دست ساز منحصر به فرد و سودمند آشنا کنید.

    ملزومات:

    مواد مورد نیاز را خریداری کنید(گلیسیرین، ویتامین E، اسانس روغن، رنگ پودر، قالب سلیکونی)

    فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

    تبلیغات کنید.

    بازار کار:

    بازار کار عمدتا بازار داخلی است و در صورتی که محصولات تولیدی شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد می توانید همانند سایر افراد به خارج از کشور صادرات داشته باشید.

    صنعت هنر:

    آثار هنری با تلفیق شدن در ساختارهای جامعه، رسالت خود را در انتقال فرهنگ جامعه به خوبی نشان می دهند. در بین آثار هنری مختلفی که در سراسر کشور وجود دارد این روزها برخی از آثار متفاوت را شاهد هستیم که در حال گسترش هستند، از جمله این آثار:

    گویندگی کتاب صوتی:

    برخی از افراد به طور ذاتی دارای صدای جذاب هستند که می توانند با افزودن مهارت های کلامی در گویندگی از این فرصت برای مشاغل زود بازده صنعت هنری کشوراستفاده کنند و درآمد سرشار اینترنتی را بدست آورند.

    مقاله پیشنهادی:   بررسی بازارهای مالی در ایران و جهان

    راه حل:

    اگر صدای گرم و دلنشین دارید که دوستانتان آن را تایید می کنند، سعی کنید با فراگیری مهارت های فن بیان و گویندگی نسبت به این شغل بی تفاوت نباشید زیرا سایت های پربازدید بخاطر صدای دلنشین گویندگان در سال های اخیر صاحب درآمدهای چند صد میلیونی شده اند.

    ملزومات:

    مطالب پرطرفدار را انتخاب کنید

    وسایل مورد نیاز ضبط صدای را تهیه کنید(درصورتی که قادر به تهیه وسایل نیستید می توانید با پرداخت هزینه اینکار را در استودیو ها انجام دهید).

    وب سایت ایجاد کنید(درصورتی که می خواهید شخصا نسبت به عرضه محصولات اقدام کنید در غیر اینصورت اثر هنری خود را به ناشران عرضه کنید)

    بازار کار:

    چگونگی کسب درآمد از خلق یک اثر هنری شامل روش های مختلفی است، برخی از مهم ترین آن ها عبارت است از:

    ۱- همکاری با شرکت ها و موسسات آموزشی

    نیاز به افرادی که توانایی گویندگی دارند هر روز در حال افزایش است. اگر شما صدای واضع و شفافی دارید می توانید با شرکت ها و تولیدکنندگان کتاب های صوتی و نیز فیلم های آموزشی همکاری کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

    ۲- تولید فیلم و کتاب های صوتی برای درآمد شخصی

    اگر تمایلی به همکاری با شرکت ها ندارید می توانید خودتان محصولات آموزشی و صوتی تولید کنید و در اینترنت برای فروش عرضه کنید. می توانید فیلم های کوتاه آموزشی در زمینه های مورد علاقه و تخصصتان بسازید و عرضه کنید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ایمان احمدزاده

    کارشناس ارشد علوم اقتصادی

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: