تولید ماسک های خلاقانه طبی (فرصت سرمایه گذاری از ویروس کرونا)

تولید ماسک
  • ماسک، کاردستی جدید مردم هنگ‌کنگ

    قیمت ماسک‌ به دلیل کمبود این محصول در شرق آسیا به شدت افزایش یافته است. 50 ماسک ساده پزشکی در این منطقه حدود 300 دلار هنگ‌کنگ (40 دلار آمریکا) قیمت دارد و یک جعبه از انواع N95 این ماسک‌ها حدود 1800 دلار هنگ‌کنگ خرج روی دست مردم می‌گذارد.

    ماسک صورت به یکی از ارزشمندترین دارایی‌های مردم برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا تبدیل شده است. تشکیل صف‌های طولانی در مقابل داروخانه‌ها و ناکامی بسیاری از متقاضیان در خرید ماسک، باعث خشم مراجعان می‌شود. مردم هنگ‌کنگ به دلیل کمبود شدید ماسک خودکفا شده و با چرخ‌های خیاطی خانگی، ماسک صورت تولید می‌کنند.

    ماسک دست ساز هنگ کنگ

    برخی از مردم هنگ‌کنگ به راه‌‌حل‌های DIY (خودت انجام بدهDo It Yourself) روی آورده‌اند. اگرچه کیفیت این ماسک‌های خانگیو عمکلرد آن در مقابله با بیماری هنوز زیر سوال است با این حال در شرایط فعلی و با کمبود ماسک های n95 و قیمت های بالای آن جایگزین مناسبی به نظر می رسد.

    مقاله پیشنهادی:   معرفی شرکت های برتر نفتی

    ماسک خلاقیت هنگ‌کنگ

    جودی 73 ساله در منطقه “وانچای” با یک ماسک -خودساخته- دیده می‌شود. وی در این خصوص گفت من مواد اولیه ماسک را پیدا کردم. یک دستمال و پارچه‌ای بدون بافت. من این مواد را در کنارهم قرار داده و با کمی سیم نازک بخش بالای ماسک را انعطاف‌پذیر کردم. در انتها نیز به کمی کش نیاز داشتم.

    فرصت سرمایه گذاری سود آور و انسان دوستانه

    از شرایط پر التهاب و نگران کننده فوق می توان فرصت سرمایه گذاری سود آور و انسان دوستانه ای استخراج کرد. ماسک های تولید شده به در این مقیاس می تواند مزیت ها و معایبی نسبت به ماسک های معمولی داشته باشد ، با این تولید ماسک های خلاقانه، به گونه ای که حداقل استاندارد های طبی را فراهم کرده باشد، می تواند قسمتی از تقاضای بازار را پوشش داده و کمبود ماسک را جبران کند.

    ماسک، کاردستی جدید مردم هنگ‌کنگ/ آیا ماسک‌های دست‌ساز قابل اعتمادند؟

    اگرچه این قبیل ماسک ها که در طرح های متنوعی می تواند تولید شود، اما هزینه تولید آنها بسیار اندک و در حدود 2 تا 4 هزار تومان برای هر واحد است درحالیکه قیمت هر ماسک معمولی در شرایط فعلی به شکل چشمگیری افزایش یافته است بنابراین این قبیل ماسک ها توانایی رقابت را خواهد داشت.

    مقاله پیشنهادی:   نحوه کار و کاربرد آپشن ها

    پارچه در طرح های مختلف، آستر مخصوص، کش نیم سانتی متری، نخ، بسته بندی و سایر سربار تولید می تواند از هزینه های تولید ماسک ها باشد. یکی از حالت های سرمایه گذاری در این فرصت، مشارکت با دوزنده ها می باشد.

    در ادامه لینک هایی از آموزش تصویری انواع مدل ماسک ها درج شده است.

    اگرچه فیلم ها به زبان انگلیسی یا زبان های شرقی هستند اما آموزش آن به صورت تصویری همراه با الگوی دوخت انواع مدل ها و قابل فهم می باشد.

    ماسک کلاسیک دو لایه با آستر – لینک فیلم (برای دیدن فیلم از فیلترشکن استفاده کنید)

    ماسک دورو با آستر – لینک فیلم (برای دیدن فیلم از فیلترشکن استفاده کنید)

    ماسک دورو با آستر مدل 2- لینک فیلم (برای دیدن فیلم از فیلترشکن استفاده کنید)

    ماسک بچگانه با آستر- لینک فیلم (برای دیدن فیلم از فیلترشکن استفاده کنید)

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    صابر نجارقابل

    صابر نجارقابل هستم. لیسانسم رو اقتصاد پول و بانکداری خوندم از دانشگاه شهید بهشتی و دوره ارشد اقتصاد نفت و گاز خوندم از دانشگاه صنعت نفت.

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: