داشبوردهای مدیریتی در یک نگاه

داشبورد های مدیریتی و برنامه و بودجه سالانه
  • [vc_row][vc_column][vc_column_text]

    پس از آنکه داشبورد مدیریتی را تعریف کردیم و از ابزارهای مدرن موجود در داشبوردهای مدیریتی جهت نظارت بر کسب و کار سخن به میان آورده شد، گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان به عنوان مشاور کسب و کار شما پیشنهاد می کند ادامه مطلب را دنبال کنید.

    نرم افزار داشبورد مدیریتی، پاور بی آی

    خلاقیت در طراحی یک داشبورد مدیریتی

    یکی از مهم ترین ابزارهای مدیریت کسب و کار و سرعت بخشی به فعالیت های مدیران داشبورد مدیریتی است. اما آیا بدون وجود یک مشاور خبره، صاحبان کسب و کار توانایی انتخاب بهترین نوع ابزار را برای اهداف کسب و کار خود خواهند داشت؟

    طراحی خلاقانه یک داشبورد مدیریتی به مخاطبان کسب و کار شما این اجازه را می دهد تا مطمئن شوند که به کلیه سوالات ذهنشان پاسخ داده خواهد شد. تیم طراحی گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان به کسب و کار شما این اطمینان را می دهد که امکان پذیری را به سرعت ارزیابی کند و نیازهای کسب و کار را به داده های تکنیکی تفسیر کند.

    مقاله پیشنهادی:   ساختار سازمانی پیچیده

    مدیریت هوشمند

    مدیریت هوشمند به سازمان شما کمک می کند به اهداف استراتژیک دست یابید. ما در گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان از طراحی تا اجرا و نظارت مستمر کسب و کار شما همراهتان خواهیم بود. سیستم مدیریت فرایند کسب وکار هوشمند به راه جدید ایجاد نرم افزار مشتری محور و راه حل کسب و کار چابک، تبدیل شده است

    داشبورد مدیریتی: مدیریت هوشمند کسب و کار

    باتوجه به اینکه امروزه سیستم های کسب وکار به طور مستمر درحال تغییر هستند، می بایست عملکرد شرکت ها نیز همراه با تغییرات رخ داده تغییر نمایند لذا برای پاسخ دادن به این تغییرات و بهینه کردن فرآیندها موجود در شرکت نیازمند داشبوردهای مدیریتی خواهید بود که ما در گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان آن را مدیریت هوشمند کسب و کار شما می دانیم.

    راهکار شما برای دست یابی به داده ها چیست؟

    به عنوان مدیر اجرایی اطمینان حاصل کنید که کسب داده ها به کمک فناوری اطلاعات برای کسب و کار شما امکان پذیر است. آیا تیم شما قادر خواهد بود تمامی داده ها را گرد آوری کند؟

    مقاله پیشنهادی:   معرفی شرکت های برتر نفتی

    نمودار گرافیکی در داشبورد های مدیریتی

    پردازش داده ها؟

    بعد از آنکه داده های مناسب را گردآوری کردید، آن ها را چگونه پردازش می کنید؟ آیا از مهارت کافی برای اینکار برخودار هستید؟ وجود نرم افزارهای گوناگون با قابلیت تحت وب بودن این امکان را به شما می دهد که حتی در صورت نداشتن دانش فنی کافی بتوانید گزارشات تحلیلی و آماری را در محیطی فارسی به خوبی اجرا کنید.

    آنچه را در ذهن خود ترسیم کرده اید به حقیقت تبدیل کنید

    پس از آنکه اهداف داشبورد مشخص شد، مدل های ساده ذهن خود را در اختیار تیم طراحی قرار داده تا با ارائه راهکارهای مناسب روند توسعه کسب و کار با هدایت های منطقی میسر شود.

    داشبورد مدیریتی خلاقانه

    طراحی و اجرای داشبورد های مدیریتی در اکسل و پاور بی آی

    حجم انبوه اطلاعات را چگونه خلاصه می کنید؟

    در کنار گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان طراحی، کنترل، ارزیابی و مدیریت داشبوردها و گزارشات مدیریتی را با قدرتمندترین ابزار حال حاضر دنیا تجربه خواهید کرد. در کنار گروه مشاوران خبره کسب و کار ایرانیان داشبورد مدیریتی خود را براساس یک شاخص کلیدی عملکرد(KPI) بامفهوم و هدفدار ایجاد کنید تا به مزایای آن که شامل پاسخ به سوالات حیاتی بسیاری در زمینه کسب و کار است داده شود این برای شما به منزله افزایش بهره وری و سودآوری در کسب و کارتان خواهد بود.

    مقاله پیشنهادی:   استراتژی ساختار سازمانی و ارکان موجود در آن

    مدیر موفق

    اگر می خواهید مدیری موفق باشید، براساس اطلاعات دقیق و قابل اتکا تصمیم گیری نمائید. تصمیم گیری صحیح مدیران وابسته به داشبوردهای مدیریتی متفاوت و دارای محتوای دقیق است که براساس یافته های گروه طراحان مشاوران خبره کسب  و کار ایرانیان قابل دست یابی است.

    داشبوردهای مدیریتی به عنوان یک ابزار توانمند ساز به شما کمک می کند به درستی تصمیم گیری نمائید داشبورد های مدیریتی اطلاعات مناسب را در زمان مناسب برای شما فراهم می کند تا به اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع دسترسی پیدا کنید.

    فراموش نکنید که:

    شرکت هایی که توانایی تغییر نرم افزار کسب و کار را دارند و ریتم تغیر و بهبود مستمر را به دست می آورند، ناگهان تبدیل به واقعیت می شوند و عینیت می یابند به همین منظور با ما به عنوان مشاور کسب و کار خود در تماس باشید. در اصل اگر کسب و کار شما امروز هوش و توانایی برای سرعت بخشیدن به انطباق را نداشته باشد، درنتیجه احتمال موفقیت بعدی کسب و کار را از دست خواهید داد. به همین منظور با ما به عنوان مشاور کسب و کار خود در تماس باشید.

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ایمان احمدزاده

    کارشناس ارشد علوم اقتصادی

    مطالب زیر را حتما بخوانید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه: